Bästa boken!



För någon vecka sedan började jag läsa en av de mest underbaraste böckerna som finns. "Om jag kunde drömma" är namnet på den. Eftersom jag är en salig romantiker så fastnade jag direkt för den här boken. Den är så spännande, välskriven, väldetaljerad och romantisk. Att läsa den här boken får en verkligen att känna sig som att man är med i boken, att man är med om allt som händer i boken. Att det ibland kan kännas som att det är för mycket detaljer glömmer lätt bort på grund av all spänning och känslan av att man inte vill att boken ska ta slut. Det positiva med alla detaljer gör att det verkligen är enkelt att måla upp allting framför sig. Boken "Om jag kunde drömma" har även blivit filmatiserad, mer känd som Twilight.
Denna bok är verkligen en toppenbok, ett bra boktips!

Så ikväll blir det bokläsning sedan kommer min älskling hem till mig. Längtar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0