Shopping for life


REA är farligt

Idag har jag som så många dagar shoppat ännu mer. Rea är verkligen farligt. På något skumt sätt så är det som om mitt dåliga samvete och tankar som "Men är den verkligen värd 200 kr?" försvinner när man ser den där röda prislappen och skylten 70 % på allt. Det är liksom som att man känner sig tvungen att titta in affären eftersom man tror sig tjäna på att köpa kläderna, väskorna eller accessoarerna när det är som billigast.

REA är även roligt
Jag hittade en underbart doftljus idag som har kostat 85 kr! 85 kr för ett ljus liksom, rena rånet, men idag var det halva priset. Ljuset luktar precis som en parfym och har förmåga att få en att sluta ögonen och lukta alldeles för många ggr på det. Jag älskar verkligen ljus. Jag tycker det ger en så underbart mysig stämning. Tänk er att sitta i en soffa framför en bra film med värmande te i handen och doftljus på eldstaden som lyser upp rummet. Det är min vardag under de mörka vinterkvällarna.

Shopping
Jag har även hittat en mycket snygg plånbok på Wedins och en DKNY väska på Fideli. Köp som jag är otroligt nöjd med. Det är roligt, när man väl har bestämt sig för att inte köpa något då hittar man massor. När man däremot är ute efter något speciellt då är det som om varenda affär rensat bort allt som ens påminner om den varan. Även om REA är farligt så är det ju också mycket kul när man väl fyndar.






Kommentarer
Postat av: Sofhia

Riktigt bra val av köp gjorde du! Och ljuset lucktar förtrollande gott har jag märkt:)

2009-01-28 @ 00:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0