Träning med personlig instruktör



Tränar insida lår, vilken träningsvärk!
...men jag säger som jag brukar "Det ska kännas att man har tränat"


Underbart
Det känns underbart att jag nu har börjat komma igång med träningen igen. Efter en lång rad av förkyldningar börjar de nu avta alltmer. Kanske beror det på att jag har varit ledig länge nu och lyckats stressa ner.

Personlig träning

Jag och Emelie var för några dagar sedan på Nautulus och fick personlig coaching av Martin. Vi fick testa på alla möjliga maskiner och skriva upp inställningarna på maskinerna. Vilket är jättebra att ha till nästa gång. Det var väldigt bra maskiner, man fick verkligen träna muskler som man inte hade någon aning om att de existerade. En av maskinerna var till för att träna insida lår. Jag var lite övermodig och körde extra länge eftersom det kändes så lätt, men dagarna efter blev däremot inte lika lätta. Jag fick förstås träningsvärk i hela kroppen och speciellt i insida lår. Gick väl typ som en Cowboy med den träningsvärken haha.

Fortsättning

Har än så länge endast testat box och spinning på Nautilus och inget av passen har gjort mig besviken. Så imorn blir det spinning igen. Ska satsa hårt nu på träningen. Jag mår verkligen så mycket bättre av att träna. Jag blir piggare och mindre stressad. Man skulle kunna säga att träning är mitt sätt att koppla av.

Martin är nöjd


Det ser ut som mina muskler börjar titta fram igen, Yes!


Emelie är glad på trappmaskinen


Emelie är en uthållig flicka, tro mig!

Kommentarer
Postat av: Sofhia

Är stolt över er som har vågat er til gymmet;P Och söta är ni konstigt nog,även när ni tränar;)<3

2009-01-28 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0