Jag är lycklig



Jag vaknade denna morgon upp trött och mör i kroppen efter 2 långa dagars jobb. Efter en något stressig frukost klistrade jag på ett glatt leende och begav mig till jobbet. Eftersom jag åkte med Erik kom jag till jobbet en timma tidigare. Den spenderades på soffan i personalrummet. När jag nästan hade somnat var det dags att börja jobba. Det var skönt att börja jobbet tidigt. Dagen har varit krävande. En hel del trevligt folk och en hel del mindre trevligt folk, men jag tycker att jag skötte det bra. Med ömma fötter får jag äntligen sitta ner och vad väntade inte hemma om inte nybakat bröd. Doften har spridit sig i hela huset. Luktar underbart! Inte nog med det ska vi äta tacos ikväll och dricka chaite som jag köpt nyligen. Ska bli mys. Visste ni att chai betyder te? så egentligen säger man tete ;)
Jag är så lycklig. Har flera fina dagar att se fram emot med härliga planer och framförallt lediga dagar, härligt!
Nu ska jag lämna datorn och vara lite social!
XOXO Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0