Ett dopp i det svarta?

image31

Ett dopp i det blå är inte riktigt rätta orden för nattens dopp.

Först var vi hemma hos Sandra, grillade, sjöng singstar och hade underbart kul =D.
Under Singstar fick både tjejer sjunga låtar med manliga sångare och killarna sjöng låtar med kvinnliga. Ni kan ju bara fantisera fram vilka vackra toner som kom fram. Killar låter en aning fjolliga som tjejer och vi tjejer...ja jag vet inte om jag lät som Elvis, men ett stycke ifrån kanske ;-)

Efter singstar fjantade vi oss med att rita en massa strunt på armarna och i nacken på varann.
På henke skrev jag i nacken I <3 Darin, vilket inte var så poppis från Henkes sida, hihi.
 
Under grillningen var det rätt vilt. Det visade sig att en fet, svart spindel hängde ovanför några av hos. Det blev ett jäkla liv när en av oss såg det och det var inte bara tjejer som sprang iväg, även några av gossarna =P.
Det roligaste under den grillade middagen var när Sandra satt och förklarade ngt. Från ingenstans sitter Björn och viker sig dubbelt och börjar asgarva. Alla fattar noll tills Björn piper fram: "Det landade något på dina byxor Sandra". På Sandras byxor satt en stor äcklig insekt flaxandes. Efter att Sandra fick syn på den så var det inte bara insekten som flaxade utan även Sandra som skuttade runt skrikandes.

Efter en massa skrålande i mickar och var mätta och belåtna så begav vi oss av i Matthias lilla masta till Glan. Det var en mycket intressant resa. Sj låg jag i baksätet på 4 pers. Jag kände mig smidig som ett kylskåp när jag kravlade mig in där ;
-D.

Väl framme vid glan var et kolsvart. Så alla sprang runt med sina mobiler för att ens kunna se sina saker. Sedan var det bara att pallra sig ner i vattnet. Det var rätt varmt konstigt nog. Dock kändes det inte speciellt varmt när herr Björn kom rusandes ner i vattnet och skvätte ner varenda en.
Det blev mycket skvättande, skrik, blöta kramar och skratt. 
Vilken härlig natt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0