"Tar man ett chips så blir man beroende"

   

Igår var det födelsedagsfest =D ännu en 18:åring har korats ;-)
Karin har äntligen korats som 18:åring =D, så var det Party Party!
Det var en härlig fest med både vänner, bekanta och främlingar.

Det blev chips med dipp i massor, smörgåstårta (som btw var väldigt god, men svår att äta med plastbestick =P), dans, mycket prat och skålande *:~

Karin var som tur var väldigt nöjd med sin present, tur att hon och jag har typ samma smak av kläder (-;

Efteråt var det dags för min favoritsyssla att STÄDA =D jippii, men det klart man hjälper till.
Det roligaste med städningen var att smälla alla ballonger för att sedan kunna lägga ner dem i soppåsen. Ni anar inte hur många som hoppade till varje gång man smällde en ballong, mohahah =P.

Efteråt åkte jag, sofhia och Mli iväg med Matthias och Jonsson. Det var en vild färd bort till Max där vi köpte 2 par humburgare till Sofhia och mig. Vid ett tillfälle var det en så skarp sväng att mli nockade mig med sitt huvud. Vad vi inte visste då var att jonsson filmade glatt med sin mobil. Jag har mycket stor lust att lägga beslag på hans mobil för att sedan radera varenda bild och film han har på mig, vilket lär vara flera st =P.
Vi får se, jag kanske lyckas med det en dag ;D

            image30

Kommentarer
Postat av: Daff

Kul att städa kan vara så roligt ;-)
Hur smällde du ballongerna? Hoppade på dom eller stack med nål?

2007-09-04 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0