When Everything Feels So Far Away

image44

Det är otroligt lätt att glömma hur livet kan vara så skört. Jag fortsätter glömma det. Men så kommer tillfällen som detta som påminner en om hur viktiga nära och kära är. Ibland känns det som att jag tar förgivet att släktingar och familj alltid kommer finnas där. Just nu tar jag inte ngt för givet.
Idag blev min farfar är väldigt dålig. Det värsta är att chanserna är inte stora att han klarar sig. Vid 86 års ålder och dåligt hjärta känns det inte som att hoppet är så stort, men man måste alltid leva på hoppet. Det svåraste är dock att släppa taget.
Jag och min farfar är så lika. Vi har alltid så roligt tillsammans. Han ska alltid busa och är pigg och glad för det mesta.

Jag kommer sakna honom otroligt mycket om han försvinner från denna värld.

Farfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0