I'm inlove....with surfing

image2Var är solen som gör en på gott humör? Oavsett hur man kan må en dag som denna blir jag alltid glad när solen tittar fram bakom molnen. Denna dag är inte som så. Det har varit väldigt grått idag. Jag hoppas verkligen på bättre väder imorn.

I San Diego vaknade jag alltid till en grå himmel utanför balkongen, men efter bara några timmar så blev det alltid vackert väder. Jösses vad jag saknar San Diego. Det var så underbart väder, trevliga människor och mysigt. Det är den bästa stad jag varit i. De hade skönaste humorn där, dock var de dåliga på att förstå svensk humor. Men vem har inte det problemet ibland ;-). 
 
Surfing är det jag saknar som mest. Det var underbart att glida ute runt i vågorna i solskenet.
Att vara ett med vågorna liksom.....nee nu försökte jag vara filosofisk och misslyckades totalt (-; . 
En av mina drömmar är iaf att bo utomlands en tid och surfa hela dagarna. Ett surfliv vill jag ha! :D
 Ta hand om er alla! puss och en och annan kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0