Lisas dag

image1

Yran vankas snart! Jag längtar redan! Sofhia, jag och Anna min kusin som jag inte träffat på ett år ska dit.
Synd att mli och karin troligtvis inte kommer med, men men så går det. På bilden jag har är lite klotter som jag gjorde lite snabbt idag. Det är sånt som är kul att syssla med när man typ inte har ngt spec för sig eller snackar i tefloonen :P
Idag önskade jag verkligen att jag inte bodde i Sverige. Jag hade precis gjort mig iordning och skulle cykla för att ta en fika. Innan hade jag tvättat håret och hade en riktigt bra hårdag som gjorde mig på väldigt gott humör. När jag kom ut i min skinnjacka för att cykla duggade det lite. Eftersom det endast duggade så gick jag inte in igen för att byta jacka....men längre fram på vägen började det regna massor.
Det hjälpte mig inte heller att jag hade tajta stuprörsjeans :P. När jag kom fram såg jag ut som att jag tagit en dusch med kläderna på. Det var inte vackert.
På hemvägen var det lika regnigt, men jag tröstade mig med att det var fler än jag som var ute i regnet. 

Aprropå ingenting så blir det ännu en filmkväll ikväll. Det är ju perfekt filmväder liksom. Vad mysigt det ska bli. Imorn kommer min fransyska hit till mig och stannar en vecka. Jag fattar inte att hon vill komma till det här "regniga, kalla sverige". 
På Väderrapporterna sa de att det skulle bli den varmaste sommaren nånsin, Ohh jaa! Den har man ju verkligen sett en skymt av....eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0