I can be your hero babe..

Fler som gillar Heroes? Själv är jag helt fast i heroes. På ngt sätt, jag vet inte hur men jag lyckas alltid hitta en TV för att kolla på Heroes kl 21:00 på onsdagar. Vare sig det är i Getå hemma hos Jessica, eller på en förfest inne i stan så lyckas jag se det, (det roliga är att jag och alla andra var som klistrade framför heroes, PÅ EN FÖRFEST =O, så jag behöver inte direkt känna mig ensam om att tycka om serien ;-)..).

Ikväll slutade avsnittet så sjukt spännande. Det var jätteirriterande när eftertexten kom...ville bara se mer. Jag skulle kunna ladda ner avsnitten, men för det första så är jag är inte så jätteteknisk av mig och för det andra så förstör det lite spänningen med onsdagar. Det är alltid kul att vänta förväntansfullt på den spännande fortsättningen. Med vissa serier så kan de sluta rätt ointressant, men de som regisserat Heroes har verkligen lyckats skapa spänning varje avsnittets slut.


På fredag är det bussfest, *längtar*
Det är 70-tals tema som gäller och jag har redan förberett en 70-talsdress i form av en hippie.
Jag kände mig lite kreaktiv så jag ritade klädseln i paint i south park stil =P. Den blev rätt söt och rolig ^^.

det här är resultatet:


Hur som hellst ser jag fram emot bussfesten, jag som hippie och mli som en abba-medlem, vi kommer äga dansgolvet ;-P

Dags att titta vidare på Americans got talent och njuta av tanken av morgondagens ledighet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0