Vad ska jag göra (frågetecken)

Hallelåja!!

Jag vet inte alls hur jag ska göra ikväll =S=S=S=S
Någon som har ett bra svar (frågetecken)

Det är såhär att ikväll arrangeras en bussfest med 70-talstema som jag sett fram emot länge. Jag har t.o.m. förberett en dress till festen, men Mli har ingen lust att gå på den längre och jag vet bara få 3:or som ska dit.

Ikväll har en polare middag, hans smeknamn är "Mattis" ni som känner honom vet vem jag menar :P, han ska ha middag och det verkar jättemysigt, men nu kommer det jobbiga MEN:et....men jag är fortfarande sugen på att festa.

Jag  har rätt stor lust att gå ut på krogen, men typ alla ska jobba dagen efter, så antingen kan de inte vara ute för sent eller så har de ingen lust att gå ut. Usch segt, jag kan inte bestämma mig så jag står fortfarande vid detta vägkval.... hmmm....

En glad nyhet är att jag slutar tidigt idag och att jag egentligen slutat skolan trots att jag står kvar här vid datorn och skriver blogg...jag gör det mest i väntan på att gå till matsalen, efteråt tänkte jag gå hem. Jag
skulle kunna åka hem nu, men det är bara det att jag inte orkar laga ngt hemma och har redan slösat pengar på att käka på stan och på andra ställen som t.ex. MAX så det lämnar inte så många andra alternativ än att vänta in skolmaten och att *hoppas* på att det för en gångs skull lagas ngt gott.

Det vore iofs ett mirakel eftersom det mkt få ggr dyker upp ngt gott.  Jag hänvisar till Mlis blogginlägg "Power korven" som jag kallar en "skräckinjagande upplevelse i matsalen" ;P Ni kan läsa själva så finner ni antagligen en del förståelse.

För att återkomma till fredagkvällens upplevelser så blir kvällen förhoppningsvis mycket bra. Jag ska avslöja mitt val i nästa blogginlägg, Var lugn, du kommer få reda på det spänningsladdade svaret snarast, ingen panik ;-)....(OBS försöker bara göra det en aning mer
dramatiskt, med en touch av "spänning")

... =P

Bfn(utropstecken)
 
(...= Bye for now)


Kommentarer
Postat av: Flisan

Aw crap! Vi var ju på bussfesten igår jööö!

2007-11-17 @ 18:09:13
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0