Godisberoende?

image106

Jo, en aning.....okej "en aning" är väl en underdrift=P. Jag har nog inte ätit så mkt godis och annat onyttigt på länge nu. Men det är så lätt hänt (-;. Jag bör inte anstränga mig alltför mkt nu när jag har denna höstförkyldning som aldrig vill lägga sig. Men som tur är så har den blivit liiiiiiite bättre.

Det kan bero på att jag går på en "Bli-av-med-förkyldningen-kur"

Den består av:
- Vatten
- Te
- Kaffe
- Apelsiner
- C-vitamin (brustabletter)
- Och sist, men inte minst godis (A)

Tur att jag dansar 3 ggr i veckan under vanliga veckor (dock inte lovveckor) så jag kompenserar allt godis jag äter ^^.



Igår:
tittade vi på dirty dancing 2, frågan är vem som inte kan förtrollas av deras dans? Okej, det finns nog en del som inte blir förtrollade av dansen;-). Jag kan ju inte direkt påstå att vårat manliga sällskap var spec intresserade av filmen:P.

Men jag blir iaf himla sugen på att dansa när jag ser denna film, så himla mysig =).



image108
    

Idag: köpte jag de där plaggen som jag tidigare berättat om. Dom är helt underbara^^.

Kommentarer
Postat av: mihii

fin knapp =) hiihi

2007-10-30 @ 19:51:19
Postat av: Anonym

Mkt fina ;D

2007-10-30 @ 20:42:21
URL: http://Sanna26.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0