LOooooov!


Helt underbart med lov, vem kan tacka nej till lov liksom? (-;. 

Det har hänt något konstigt med mig när det gäller att plugga. Idag t.ex. då satt jag och pluggade under min och Emelies fika på en dag under lovet, det är inte likt mig. Det är inte alls lika tråkigt att plugga längre. Jag har haft en jättelång period då jag varit skoltrött, men nu går det jättebra och det känns faktiskt väldigt roligt. Om man väntar med alla läxor till sista stund (som varit min studieteknik under en lång tid) då kanske det inte är så konstigt att det blir tråkigt när man får det så stressigt = / . Nog om plugg, det finns så mkt roligare saker att skriva om =P.

image105
(detta är en bild från en tidigare middag, den blev så bra så jag passade att ta med den ;P)


Nu tänkte jag istället uppdatera lite om allt från "himmel och jord"

Uppdatering "ferre"
- Halloweenfest, senast i fredags =D
- Utgång + middag på fredag, Palace nästa!

Uppdatering "träning"
- Dansade senast i måndags och tisdags förra veckan, sedan har jag varit sjuk :-(

Uppdatering "shopping"
- En svart tröja med stora knappar, min förra har krympt
- En lång, pösig, mörkblå t-shirt med en ficka där fram, jääääättesnygg =D

det var nog alla uppdateringar just nu :P.. hade så bra alla!^^


Kommentarer
Postat av: pony

vilka pinglor :D

2007-10-30 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0