California here I ....wait

Vad underbart det var i somras i Kalifornien. Jag insåg inte hur lyckligt lottad jag var förrän nu.
Det känns som jag lämnade en del av mitt hjärta där. Det var som att jag kunde känna ett lugn när jag var där. Jag hittade på spontana och roliga aktiviteter och lärde känna nya människor som det var tråkigt att lämna. Någon gång ska jag tillbaks dit, se nya platser och glida i vågorna på en surfbräda.

Nästa sommar ska jag på ett surfläger om det blir som jag hoppas. Det kommer bli underbart, längtar redan.

Idag fick jag veta att ännu ett prov och en uppgift ska vara klar nästa vecka + att vi har kemiprov veckan efter. Herrejösses jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det hela är bara helt sjukt.
Imorn har jag lite saker som jag ska roa mig med, det blir paintboll. 4 tjejer och 18-19 grabbar, jag måste erkänna att jag är lite småskraj för att de ska peppra mig med färgglada kulor som lämnar många blåmärken efter sig =P

Dessutom har jag för någon timma sedan tagit lite nya bilder lite spontant och lekt med photoshop.
VOILA, här är korten:
         
Sista bilden föreställer min taklampa som jag tog kort på samtidigt som jag flyttade kameran. Jag tycker det ser ut som en lysande varmkorv, men det är min fantasi det. Andra kanske ser något annat, vad vet jag.

Nee nu är det dags att avsluta, Hade så bra norrköpingsbo, Lovisa och en och annan sörpingsbo!
^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0