End of the frack week<3

image47

Klädda i svart och vitt har vi hoppat mellan barerna och visat vilka som äger.

Vilka underbara stunder och minnen. Jag är aningen sliten efter en vecka som denna, men det var det verkligen värt. Det var oxå värt alla kalla, vingliga cykelturer. Jag kommer verkligen att sakna frackveckan, men samtidigt orkar jag inte mer festande för tillfället.
 
Veckan har varit full av underbara människor och en massa skrålande.



             
   
                                     


citat från veckan:

* En trollkarl avslöjar aldrig sina trick
* Det kan inte vara du!! vad heter min hund? 
* Är det där bara en cola?
* Va porrig du låter när du är hes
* Drick nolla! Jag är ingen nolla, jag är en irakier
* Jag fick inte dansa med dig igår
* Du är ett parably
* Jag vill ha glass med popcorn
* Jag stjäl lite värme från dig
* Vi är frackar, vi är bäst, vi är de som dricker mest
* Jag längtar till 3:an
* Ni frackar får gå före
* Visst var jag snabb...?
* Det här är ingen privat toalett
* Men jag vill dela toalett med dig
* Varför tvekar du? ta honom bara
* Nu kan jag hålla om dig
* Du trycker på en viss punkt...hmmm
* Nemen visst heter du Lisa?
* Du andas roligt
* Du måste vara med och båsbajsa?
* Gör en armhävning nolla
* Ska jag gå fram och pussa henne på skorna..?
* Tog du av min väst?
* Får jag en puss?
* Det är en ros här
* Ngn måste ju vara den sämsta Dj:n (från Dj:n sj)
* Du tar chansen och du är inte full eller hur?
* Ja, jag ska söka till Finis!..ARO!
* Jag vill oxå ha i håret
* Jag har potatissallad i håret
* Vi dansar på bordet
* We will rock you
* Panta burkar så får du ihop pengar

* Jag vill ha den på kinden
* Jag fick en skinka på kinden


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Va e BaEn?
haha fy fan va veckan va rolig.
och du din lille festprisse där:P
och vilken mongo bild du har tagit på mig alltså:P vilket kap:P

2007-09-01 @ 15:07:52
Postat av: Flisan

Sweet! Du glömde dock ett citat, som jag skrivit i min telefon till och med: "Är det där en inte bara cola?" från förfesten som vi var med på :)

2007-09-01 @ 15:20:09
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Jojje (:

underbart rolig vecka :D och ruskig tråkig onsdag natt, för då blev min mobil,nycklsr o kamera stulna :@

2007-09-01 @ 15:21:18
Postat av: Sanna

Önskar att vi på våran skola oxå fick hitta på nått sånt skoj :P snygga kort föresten ;)

2007-09-01 @ 15:21:52
Postat av: Josse who's not an Eberbo!

FAn att man inte går på Eber i sånnahär tider asså! (Annars avstår jag:D) Haha Lisa, du var en hottie i frack vännen!

2007-09-01 @ 15:33:54
Postat av: OSCAR

haha nice. men frackveckan nästa år blir 1000 gånger bättre, för då är jag med.

2007-09-01 @ 15:48:04
Postat av: Fani

fan vad najs ni verkar haft det (; du får uppdatera bloggen oftare gumman! puss <3

2007-09-01 @ 16:32:02
URL: http://www.nogg.se/funkylittlemonkey
Postat av: Kungen

gif more piccs!

2007-09-01 @ 16:42:47
Postat av: Fölet

HAHAHA underbara bilder :D
Men ACK så lite bilder vi tog på mor och dotter!!
Vilken skandaal! Men det fixar vi nån annan dag!

2007-09-01 @ 16:55:31
Postat av: Mr.BELLMAN

Bellmans bröder & Ulla Winblads vänninor kommer in på HUGOs och äger. Vakten utbrister att det är det skönaste och mest ägande som gjorts! Bellmans bröder och Ulla Winblads vänninor går in gratis och bjuds på en drink i baren! Frackarna står och ser ut som zombies. B & U tar över dans golv o bar. Festen och kvällen på HUGOs är över för frackarna!

2007-09-01 @ 17:10:01
Postat av: Flisan

-- Bellmans... och Ullas Winblads... återvänder till Lärka dagen efter och inser kanske senare vilka förlorare de är som inte kan hitta på något själva utan måste toffla FINIS in i det sista...?
Den dagen Lärka äger är den dagen FINIS slutat regera. Means never.

2007-09-01 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0