Only you, Love is Gone

Only you - Danny} skön låt, avslappnande
Love is gone - David Guetta} får mig att vilja dansa

För tillfället känns det som en dålig vecka. Högen med läxor växer mer och mer för varje dag. Jag som tyckte det var mycket läxor redan idag när jag vaknade. Tror du inte att jag plötsligt får kommentaren "nemen provet vi skulle ha på torsd är flyttat till måndag" Så nu har jag en uppsats i Samhäll, prov i Historia på månd. Bokredovisning i svenska och en oklar engelska uppsats.

Efter att jag avslutat detta inlägg tänker jag sätta mig direkt med denna samhällsuppsats. Det är inte så jätteroligt, men samhällen är iaf intressant och svenskaboken jag ska läsa på 200 sidor har jag iaf något intresse i. Helgen är väldigt oplanerad för tillfället. Jag har en massa som jag funderar på att göra, men allt kommer väl antagligen bli improviserat, vilket inte ofta händer nu för tiden med tanke på att så mkt roliga aktiviteter brukar dyka upp. Det ska bli väldigt skönt att få helg. Imorn har jag bara två lektioner, varav en jobbig kemilektion, men det duger.

På något konstigt vis är det rätt mysigt med hösten. Dessa mysiga, varma kläder som man går runt i, dock saknar jag sommar och sol en hel del. Men för tillfället tycker jag det är rätt mysigt med höstsolen och allt som tillhör. I brist på ursäkter att inte göra läxor så hade jag lite fotosuit. Rätt kul. Här är resultaten:

 

Kommentarer
Postat av: hemlissss

FY FABIAN VAD DU ÄR BRA!
Jag gillar dig lisen, å du är min favvo! fina bilder också!

2007-09-21 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0