Fieeesta

image343

Den 15:onde april blev jag 19 år. Frågan "hur känns det att vara 19?"  fick jag flera ggr den dagen. Det känns ju inte så mkt måste jag säga. Det känns bara lite ofattbart att tiden gått så snabbt som den har.
Att fylla 19 kändes iaf som ett trevligt tillfälle att piffa upp festen lite extra. Temat var charter. När man har tema på en fest är inte jag den som kommer i vanliga kläder, nej nej nej, självklart går man in för det! =D.
Min tolkning av charter var en ljusgul klänning, solbränna (tyvärr FEJK-bränna...=P)..hawaii-halsband och sist men inte minst solglasögon.

Till födelsedagsfesten ordnade jag en fruktbuffé, snacks, tårta, ost och kex, muuuumsigt!!!
  



Festen drog igång och presenterna öppnades.   Karins paket skakade jag och gissade på att det var ett spel. Då såg hon lite påkommen ut och sa inget. Inuti låg faktiskt ett spel^^. Spelet "Let's Dance" låg inuti, som vi senare på kvällen spelade med egna spelregler=P. Alla spelkort hade riktigt svåra frågor och skapade många skrattattacker. Frågorna var jättekonstiga och med ofta med liknande frågor som t.ex."Vilken Johnny komponerade musiken i musikalen....?" haha jätteflummiga frågor, men kul var det ju.
Den andra presenten vågade jag knappt öppna....det första jag såg var nämligen rött ludd.
När jag såg vad det var vek jag mig dubbelt. Handbojjor iklädda i rött ludd med texten Sexslave!!! Och sist men inte minst en ögonbindel med samma charmerande text =P. 

Precis vad jag önskat mig sa jag....(INTE) =P.

Låt oss säga att handbojjorna blev en liten höjdpunkt på festen. Emelie var nog den som råkade mest "illa" ut=P. Vi låste fast henne vid stolen och satte på henne ögonbindeln...dock var det som en liten grejj man kunde trycka på så öppnades de mkt enkelt. Så hon lyckades komma loss.

VIMMEL
    
  



Kommentarer
Postat av: Empem

Vem vill du krama? :) Skicka en kram i mina kommentarer!

2008-04-22 @ 19:03:06
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-22 @ 19:45:48
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får mer än gärna ta bort den där första bilden på mig. Snälla..den ser FÖRJÄVLIG ut!

roligaste personen i världen har kommenterat mitt senaste inlägg. He he he... sååå trevligt sååå =) Det hjälper inte att va anonym, vi vet ju vem det är ändå. :p mhihi

2008-04-22 @ 21:05:11
Postat av: Fani

låter och ser ut som en skapligt trevlig kväll ;) vad kul med charter-tema och snacka om mkt gott du bjussa på också :) sånna där handbojjor med rött fluff har jag, haha, köpte i KOS *fniss* ;) puss!

2008-05-10 @ 02:32:25
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0