Grilli Grilli^^^

image359
Photo : me

Idag har känslan av sommar varit i luften. När jag cyklade hem var det en massa folk som gick i kortärmade t-shirtar och linnen. Man kan nästan tro att det är sommar trots att det fortfarande är vår =P. Men vi svenskar blir väl lite smått galna när det är soligt och varmt. Vi lever ju trots allt en lång tid av året i snö, regn och rusk ^^. Så det är bara att passa på o njuta av värmen. Jag älskar när det är varmt och soligt. Man blir så mkt gladare då.

Så idag var det bara fram med bikinin och solstolen. Passade på att läsa en bok vid namn "Stolthet och fördom".
Riktigt bra avkoppling. Så försökte jag få lite bränna oxå. Märks inget ännu, men jag hoppas fortfarande^^.
Senare kom mamma hem och då var det dags att sätta igång grillen =D.
Det var länge sedan man kände denna underbara doft. Det är verkligen en doft av sommar. Så smaskigt. 

Denna vecka har startat onyttigt, har ätit glass i stora lass. Så otroligt gott. Speciellt när man sitter ute i värmen. Men nu ska jag skära ner på glassen ett tag. Måste vara lite nyttig oxå. Ska börja med intensiv-träning snart har jag tänkt. Har ju varit sjuk länge, så nu är det dags att få tillbaks konditionen. Ta joggingturer, träna på friskis, dansa m.m. 
Dock tror jag inte att jag orkar jogga på morgonen så länge jag är såhär morgontrött. Ett tag gjorde jag det varje morgon, men nu är jag som en trasa på morgonen. Har som mål att bli morgonpigg.
Ska uppdatera om jag lyckas eller ej ;-)
image361
Meeee

image362
Photo: me


Kommentarer
Postat av: Fani

blir bara varmare och varmare ute nu ju, så jävla härligt! :) glass är ju förstås ett måste, svårt att låta bli att äta mkt utav det alltså ;) oj, joggade du varje morgon? :O starkt jobbat, verkligen! skulle jag fan aldrig palla, haha x( men det beundrar jag :) vad jag också beundrar är dina foton, hur fina som helst! ta gärna en titt i min blogg på mina och säg vad du tycker , vore kul att höra :) puss!

2008-05-10 @ 02:37:53
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0