Happii

image337
(Bilden är ett resultat av lite knep och knåp i PS. Hittade en bild som jag gjorde om. Ser du vilken bild jag gjort om?)

Idag har det varit en riktigt bra dag. Morgonen var underbar. Det kändes riktigt skönt att få ligga kvar länge för en gångs skull. Trots att jag gick upp sent denna morgon så känns det som om jag hann en hel del idag. Några viktiga papper till skolan var på rymmen så denna eftermiddag var jag på jakt efter dom. Som tur var så tog det bara ngn minut innan jag fann dem. De låg i en mapp precis som jag trodde. Senare visade pappa alla bilder som han tagit under modevisningen. Måste medge att jag blev uppspelt när jag såg alla bilder.
Modevisningen var verkligen lyckad,
Ska förmodligen lägga in bilderna i ett annat inlägg och skriva mer utförligt om modevisningsdagen.

Idag såg jag filmen "Under Toscanasolen", en rätt mysig film. En tjejfilm förstås så den passade mig väldigt bra=), jag är ju en allätare när det gäller film...men det finns undantag.
Ett bra citat ur denna film var: Oavsett vad som händer måste man alltid behålla sin barnsliga oskuldsfullhet.
(Mycket filosofiskt...och sant^^)

Senare samma dag blev jag mycket sugen på att promenera så jag och Mli bestämde oss för att promenera runt lite här och där i stan. Vi hade många intressanta och roliga samtalsämnen. Flickor som jag och Mli har nämligen rätt lätt för att börja flumma. Ibland undrade jag om det var baksmällan eller övertröttheten som talade.

...Nu är det dags att dra sig mot sängen. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0