Tillbaka i hemlandet

Trots att det är kul att träffa sina vänner och mamma och pappa så känns tråkigt att vara hemma igen. När vi var på Cypern fick vi höra av svenskar att det var storm hemma. Då kände man verkligen inte för att resa hem igen. Nu när man väl är hemma känner man sig nästan desperat att resa iväg igen.

Tittade på sista-minuten i förigår. Det fanns några erbjudanden som jag skulle kunna tänka mig, dock måste jag spara en del innan. Får nog stanna kvar här i Sverige ett tag innan det blir en resa igen. Dock vill Karin att vi ska komma till Rhodos. Det vore verkligen jättekul att hälsa på henne där. Bara köpa flygbiljett tur-och-retur och bo hos henne där. Det vore underbart.

Det var verkligen jättehärligt på Cypern. Längtar verkligen tillbaka till de där kvällarna vi satt på balkongen, åt vindruvor och spelade kort och båtturen vi var på var verkligen jättemysig.

Jag ska berätta mer om resan i nästa inlägg. Hade så bra! Kram från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0