Avkoppling

Idag gjorde jag och Sofhia en tur ut till landet. Vi båda hade varit mycket stressade och behövde lite lugn och ro så vi bestämde oss för att köpa med lite dricka och käk för att dra till landet för avkoppling. På väg till landet tog vi några festliga bilder. När vi sedan kom till landet tog vi fram filtar och tände en massa ljus. Sedan delade vi på den grillade kycklingen och potatissalladen vi köpt. Maten gjorde oss mätta och belåtna och var dessutom riktigt delicious ;D

Det var dock inte allt vi hade köpt. Självklart hade det smitit ner en Marabou chokladkaka bland varorna, som vi delade systerligt på. Kvällen var riktigt mysig och avkopplande. Man borde ha fler sådana kvällar.

image245
Myspys

image243
Värdefullt <3


image244
Vackert


Kommentarer
Postat av: Fani

ja det där med carola läste jag också om, haha xD så jävla rätt åt henne ärligt talat, hon var ju verkligen så säker på att gå vidare bara för att hon är just carola liksom. det skratta jag julia & lulle gott åt hemma i soffan vill jag lova iaf ;) skapligt komiskt när programledare christian luuk sa när dom filma henne "ja å det där vet jag inte vem det är", haha det gav väl förmodligen också hennes självkänsla en liten törn :p går ju nästan inte att bli annat än skadeglad heller 8) oh det låter verkligen som en jättemysig kväll hörredu, sånna tycker man verkligen om & ja jag håller med, sånna borde man ha oftare :) puss&kram sötnos

2008-02-20 @ 03:11:49
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0