I huvudet på Lisa

image264
Sjuk...
Jag hoppas att det bara är en jobbig förkyldning. Vill ut och fota och dessutom komma på Mlis middag som är imorn. Men det är förkyldningen eller influensan eller vad jag nu har som styr, får se hur det går.

Semester...
Vore helt underbart att resa någonstans där det är soligt och varmt, trött på den svenska kylan ;P. Dock börjar det bli varmare (y), Thank god spring is here =D.

Träna...
Jag vill så gärna träna och hålla mig i form. För det första mår jag mycket bättre när jag tränat och för det andra börjar balen närma sig, man vill ju vara fit i sin balklänning ;D (som btw ska sys av Monika, det blir en sådan som i "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", fast röd)

Färga håret..
Det var länge sedan jag färgade håret. Jag har väntat med det på grund av att jag inte vet vad jag ska göra ännu. Kanske lite ljusa slingor eller färga håret mer chokladbrunt, vad tycker ni?

Mina tidigare hårfärger och frisyrer...

NU
 

TIDIGARE
 

Kommentarer
Postat av: Fani

hoppas du kryar på dej & blir bättre raring, inte kul att va sjuk såhär till helgen & så, skolan slipper man ju gärna dock ;p tycker du är jättefin som du är i håret just nu, men lite ljusa slingor vore coolt & skulle nog liva upp lite. ska till frissan på måndag jag, har du några tips till mej då? ;) pusspuss!

2008-02-29 @ 01:30:00
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

föresten, bilden du fixat var skitgrym!(Y)

2008-02-29 @ 01:30:20
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker faktiskt färgen du har nu är finast !
annars tycker jag den i mitten alltså nummer 3 ; ) LYCKA TILL !

2008-02-29 @ 18:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0