I'm searching for the answers

Trots det soliga vädret är det kallt. Man blir så att säga lurad av våren. Eftersom längtan efter sommaren är stor och synen av det soliga vädret så kan man ju hoppas på att det ska vara någolunda varmt, men icke. Idag när jag gick ut för att fota var det blåsigt och kallt. Det hindrade dock inte mig från att fota mina bilder.

Det är helt underbart härligt med lov just nu. Det känns så skönt att vakna upp och göra sig iordning i sin egen takt, istället för att stressa som en tok och skynda sig till bussen på morgonen. 

Vid dagar som denna, längtar jag till studenten, men på ett sätt vill jag inte sluta skolan. Jag känner så på grund av att jag träffar vänner, bekanta och andra i skolan varje dag. Det kommer därför att kännas tråkigt att inte hålla kontakten med bekanta som man inte umgås så mkt med, utan endast pratar med i skolan. 
Trots detta kommer man ju ändå att få nya kompisar i arbetslivet och för att inte tala om när man börjar på universitet. Då blir det ännu fler nya att lära känna, men ändå kan det kännas tråkigt.

Dock bör man inte fundera över sådant nu, utan leva i nuet och ta en dag i taget. Det är lättare sagt än gjort, men det är det bästa sättet att leva livet.

Idag letade jag efter fler sponsorer till Emelies och mitt projekt, vilket gav framgång.
Åhlens som vanligtvis inte brukar gå med på att låna ut kläder till modevisningar valde denna gång att göra det, vilket gjorde mig mycket glad. Jag undrar varför de inte velat göra det förut..? men huvudsaken är att de hjälper till med våran modevisning ;-)
Ytterligare sponsorer var Kings och kanske, men bara kanske än så länge...den nya affären "EGO".
På Kings var de ytterst trevliga och jättevilliga att hjälpa till . Chefen berättade t.o.m.att de hade kläder från 70-talet som de sparat. Vilket var alldeles perfekt. Desto mer tiden går, desto mer längtar jag till modevisningen.

Här är lite bilder från idag:
image240

image241

image242




Kommentarer
Postat av: Julia

haha, rar du är! klart du får hyra mej aany time ;) haha. lisa då! värsta mästerfotografen! :D puss påre

2008-02-19 @ 15:53:31
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Fani

ja visst blir man förvirrad utav vädret theese days? det ser jättevarmt ut innifrån, men kliver man utanför dörrn upptäcker man att det faktiskt är svinkallt! loov är alltid skönt ju, på alla sätt & vis ;)(Y) jobbigt att skilljas ifrån klass&skol-kompisar ju. spännande med modevisning ju, bra att åhlens & kings hjälpte till också ju ;) skitfina bilder, really. pusspuss

2008-02-20 @ 03:16:13
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

la märke till att jag missbrukat ordet "ju" i ovanstående kommentar , haha 8) du får ursäkta, jag är lite trött! ^^

2008-02-20 @ 03:16:59
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: isabelle

fina bilder :D

2008-02-20 @ 18:59:21
URL: http://isabelleblogg.blogg.se
Postat av: Bianca

Härliga bilder!

2008-02-24 @ 21:10:18
URL: http://biancaamar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0