Irriterande...


Det här är två av de bilder jag hann ta.....innan min kamera gick sönder! 
Igår när jag skulle ta fram kameran ur fodralet halkade jag till...och sedan föll den i marken. Resultatet blev att kameran inte ville starta igen=(.

Om man kan ens kan se det från "den ljusa sidan", så är jag hur som hellst otroligt glad att det inte var min systemkamera gick sönder.
Jag är fortfarande ledsen och irriterad på att den är sönder. Den var så lätt att ta med sig, men ändå så otroligt bra att ta bilder med =(.

Tur att det inte är långt till min födelsedag, förhoppningsvis kan försäkringsbolaget hjälpa till lite grann.


image246


image247

Kommentarer
Postat av: DOUCHEBAGS

Fy vad surt..jag vet inte vad ja skulle ta mig till om min systemkamera gick sönder. Men som du sa, "tur" att de bara va din vanliga!

2008-02-20 @ 23:56:34
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Fani

nej men ush vad jobbigt x( hata sånt, när kameror går sönder, speciellt de som är bra med. en gammal skit-kamera bryr man sej ju inte så mkt om, men är det en riktig proffsig som det blir bra bilder med (som den här du fotat med tycks vara) så känns det ju inget vidare direkt om man säger så :/ jättefina bilder anyways :) vackra!

2008-02-21 @ 00:07:59
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: isabelle

fina bilder :D

2008-02-21 @ 09:59:04
URL: http://isabelleblogg.blogg.se
Postat av: snellhest

fin häst :) mihi^^

2008-02-25 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0