Med en doft av vår

image239

I torsdags sken solen som den inte ha gjort på mycket länge. När jag hade slutat skolan och kom ut i solskenet blev jag jättesugen på att gå hela vägen hem, så jag valde att gå hem istället för att ta bussen. Det kändes helt underbart att ta en promenad och bara njuta av att det äntligen var soligt ute. Dessutom hade en del vårblommor uppenbarat sig i rabatterna. En sådan enkel sak som att promenera med musik i öronen och att känna värmen från solen kan få mig på så otroligt bra humör. Jag blir så mycket piggare av solsken.

På vintern kan jag vissa perioder känna mig väldigt nedstämd. Visst är det jättemysigt med snö och att kunna sitta inne, tända ljus, ha filmkväll och bara mysa, men det jobbiga är att det ska vara så mörkt större delen av vinterperioden.
 Jag ser fram emot att våren är här. Vårkänslor kommer och doften av vår är helt underbar. Dessutom är det ju inte helt fel att jag fyller år på våren, 15 april för att vara exakt ;D.

Dags att kila! Ta hand om er! <3

Kommentarer
Postat av: Fani

visst är det så jävla härligt när man verkligen märker att det håller på att bli varmare ute? i love it! 8) en promenad i solen med hög musik i öronen måste nog vara något utav det bästa som finns faktiskt, så jävla skönt & avslappnande liksom. eller hur, vintern kan va smått deprimerande ibland. dessutom blir man ju så trött då det hela tiden är sådär mörkt ute ja, känns ju som det är ständig natt eller något, skitjobbigt haha ^^ tror vi alla ser fram emot våren skapligt mkt nu :) för att inte tala om sommaren ;) grattis i förskott gumman! puss&kram

2008-02-17 @ 15:12:05
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0