..,::;~MONKI~;::,..


image249
Nu har Monki öppnats i Norrköping! 
Efter att jag och Viktor jobbat klart på tidningen tog vi svängarna förbi Monki. Det var en färgsprakande butik med färgchockerande inredning och jättehäftiga klädesplagg.
Jag som redan har shoppat tillräckligt i mitt liv blev ändå dragen till ett sött linne som hade ett bra pris.

Innan jag skulle köpa det valde jag att testa det först. Provhytten hade speglar runt i hela hytten, fjärilsformade krokar och små lysande lampor i taket.

Jag blev nästan snurrig av att se mig själv på minst tio ställen i spegeln. När jag sedan kom hem tog jag lite bilder på toppen. Det hela avslutades med en del ego-bilder.Jag kunde inte låta bli ;-). Man måste vara lite ego ibland^^

Take care!
Gossip girl
image251

image250


image252

Kommentarer
Postat av: Fani

låter som butiken hade en riktigt snygg & annorlunda inredning ju & det är ju alltid kul, även om det mest är kläderna man är intresserad av, men det gör ju också sitt till liksom :) klart man ska få vara precis hur ego man vill gumman, kolla bara min blogg, den fullkomligen svämmar över av bilder på bara mej, haha, nevars! gillade linnet iaf, snyggt du matchat med accessoarerna också sötnos :) (Y) puss&kram!

2008-02-25 @ 20:24:39
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: we loves monkiiiii!

sexigt linne tuss(Y) ;P vill ha! ^^,

2008-02-25 @ 21:38:18
Postat av: Frida

vilket fin linne du köpte.. dösnyggt, ett riktigt bra kap :D

2008-02-27 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0