can you resist?

image186

No I can't! Jag är nog fast i mitt godis /slash/ äta onyttig mat - beroende, det är bara att gilla läget ;P
Dock har jag tänkt på att om man tränar massor så spelar det faktiskt inte så stor roll hur mkt onyttigt man äter. Man måste finna en balans i det hela. Idag var jag rätt onyttig. Jag hade besök av tuss - mli och fia. När man har så trevligt sällskap så vill man förstås bjuda på husets festligheter. Det blev varm choklad, chokladbollar och kanelbullar, smaskens! säger jag bara ;-)
Det verkade spec fia tycka som fick bullen att försvinna i ett nafs innan jag och mli ens hunnit hugga in. Till råga på allt försökte hon se sådär oskyldig ut =D, söt hon e! ^^.
Vad kul det är ibland när folk är flummiga. Det upplevde jag med sofia och mli idag som tycktes prata rätt osammanhängande vissa stunder, men det var bara roligt ^^.
Vad jag tänkte komma fram till är att denna dag var onyttig så imorn ska jag gå en lång promenad för att kompensera dagens onyttigheter.

Just nu ljuder toner av Takida i detta rum. Mli har skickat några låtar för att fylla på mitt förråd. Jag måste säga att låten "curly sue" är helt underbar, den är bäst av dem alla just nu! dock kommer jag antagligen lyssna sönder mig på den så att jag blir helt trött på den, men bra musik som dessa låtar är något som jag också är beronde av = ).

Det senaste "syntestet" jag hade på min blogg verkade gå hem, så jag tänkte avslutningsvis dra till med två nya syntest. Den första är lättare än den andra.
Men nu kommer den stora frågan, vad föreställer dessa bilder?
Vad är det för kulle på första bilden och vad är det för sak som svänger i luften på andra bilden?



1.      2.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Motstå? No can not !

2008-01-20 @ 23:08:25
Postat av: Fani

vad bra du skriver, verkligen :) curly sue tycker jag också om , fast i övrigt har jag inte hört så mkt med takida. låter som en mysig, trevlig & skön onyttig dag tycker jag ;) promenader är ju dessutom alltid sköna att ta, vare sej man har ätit massor eller inte :) nummer ett tror jag är en bil & nummer två skulle jag sattsa på att det är den där grejen mitt emot biblioteket? :O puss & kram

2008-01-29 @ 13:24:46
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0