G£T LOUD!




image207

Idag kom min lilla shopaholic-anda igång igen . Länge har jag behövt köpa ansiktsprodukter. Därför jag slog till stort idag. Clinique hade ett erbjudande som löd "Köp 2 produkter få gåva". Eftersom jag länge tittat ut ett ansiktsvatten som är rengörande och en mascara (som btw är den bästa jag nånsin prövat) så la jag ut mina pengar & fick på köpet ett flertal småprodukter av ett värde av 745 kr,
Trots att det brändes i plånboken, var jag nöjd. Dessutom handlade jag inför min storasysters födelsedag. Jag förbereder tidigt kan man säga, hon fyller ju som sagt i april^^.
Men det var så att jag såg ngt som skulle passa henne perfekt och jag kunde inte låta bli att köpa den =D.


Idag körde vi hårt på feministiskt självförsvar (jag saknar 50 poäng så jag har valt till den här kursen^^)
Först körde vi doppboll som uppvärmning. Vi hade många girlfights. En gång när jag var målvakt & satt på plintliknande sak i mjukt material så fightades tjejerna om bollen som vildkatter^^ det var kul att titta på tills de nästan hade omkull mig från min plats=P, it was wild I tell ya! ;P

Ett annat roligt tillfälle var när jag också denna gång satt som målvakt. En tjej från motståndarlaget hade sprungit bakom där jag satt då plötsligt en från mitt lag kommer springandes & hoppar på henne med extrem kraft för att ta bollen.
Jag hinner inte riktigt se vad som händer, men så vänder jag mig om & det första jag ser är en tjej,...men sedan ser jag att den ligger en tjej under, helt mosad =P. Sedan fylls salen av skratt & även ett kvävande fnitter. Så vilt kan det gå till på våra pass i feministiskt självförsvar hehe. Dock var det där bara uppvärmningen. 
Efter skulle vi repetera olika grepp vi lärt oss & testa metoder för att överleva strypning. Lite läskigt att testa faktiskt om du frågar mig. Först skulle vi känna på hur det kan kännas när man trycker till hårt om halsen (vi gick stegvis med trycket).
Jag vågade inte riktigt trycka så hårt på min så kallade "partner" & då sa hon med hes "maffiaboss-lik" röst "du kan trycka hårdare" =P. Men det kunde jag inte, utan snarare vek mig dubbelt istället ^^.  

Nu ska jag sova! najti najti! puss <3

Kommentarer
Postat av: Fani

det var så lite så :) hehe jo det minns jag, hon verkar rar. oh man tackar, ja emelie är sjukt duktig på design hon :D tack så mkt, gillar den med tändaren också, var rätt slarvigt tagna kort, men la mest in dem för skojs skull. låter som ni har det skapligt kul på feministiskt självförsvar, det hade syrran med och tyckte också det var skitkul, haha :D puss&kram söta dam

2008-02-02 @ 21:22:46
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0