i n t h e w i l d

image179

   


Det är några av helgens bilder tagna i den vilda skogen, de här tycker jag blev extra fina. Jag tycker att bilder med strömmande vatten blir så häftiga.

Idag är det torsdag, snart helg. Den tanken kan man leva på ett tag ;-) 
Det är alltid lika härligt med fredagar. Då vet man att man har en hel helg framför sig så man kan slappa och vara uppe sent utan att ha tanken "jag måste gå upp klockan 06:25 imorn" i huvudet, det är en så jobbig tanke.

Ännu en härlig tanke är att jag kan ligga i sängen och dra mig till klockan 08:00 imorn eftersom jag har sovmorgon till 10! XD
Just nu sitter jag och lyssnar på Takida, så otroligt underbar röst. Såg dem i somras, det vore inte helt fel att se dem igen. Takida "Score" och "Close Therapy" är riktigt bra låtar. Om ni har chans att ladda ner de här låtarna så gör det :D.
Ska slagga nu! men sov så gott! puss hej!


Kommentarer
Postat av: Fani

jättegrymma bilder, riktigt skarpa & bra (y) älskar den första bilden i raden, på träden. jättefin :) puss

2008-01-20 @ 22:50:09
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0