PHOTOS



New-16-june.gif (8292 bytes)

image204

New-16-june.gif (8292 bytes)

image205


Här är ytterligare foton som är nya. De övriga bilderna har inte reduscherats ännu. Det är tack vare Lovisas två vänner som det har blivit så snygg retuschering på bilderna=D

IDAG
Just nu sitter jag och lyssnar låten let's dance Craig David feat. Bob sinclair, grymmaste. Jag hoppas jag får höra den ute på krogen inom snar framtid. Det kallar jag bra musik att dansa till.

Trots att det är tisdag, alltså en dag som är tidigt i veckan (långt till helg) så har den varit underbar.

Bra saker som hänt idag:
* Idag gjorde jag klart en
grymt snygg broschyr till Emelies och mitt projekt
* Emelie och jag fick en hel del gjort i projektet
* Jag var på intervju idag, får reda på fredag hur det gick,
 förhoppningsvis blir det jobb på helgerna =D
* Det var ingen afrikansk dans (kände inte för det just idag, får så många blåmärken av dansen:P)
* Så istället, gymade jag & fick massor av energi(y)
* Jag köpte en jättesnygg skjorta idag på rean, helnöjd=D


Dåliga saker som hänt idag:
* Jag fick springa till bussen idag (som vanligt :P)
* Jag kom hem och insåg att mitt rum är stökigare än vanligt och borde städas
* Det var inte så spec god mat i skolan idag (men jag var inte förvånad ;P..)
* Jag insåg att jag antagligen måste plugga en del ikväll, men det är egentligen inte alltför jobbigt (
OM & då menar jag ett stort om, OM jag lyckas göra läxorna i tid så jag inte sitter där vid kl 22, 23:00 någon gång & pluggar, det är trist)

Så för att utvärdera dagen med tanke på alla bra & dåliga saker som hänt idag, så var den riktigt bra ; )

Kommentarer
Postat av: Fani

jösses vilka snygga bilder, de här var nog snyggast alltså! :) bilden på dej var cool, snygga kläder, grymt smink & fin håruppsättning. och bilden på karin (så heter hon va?) var också hur snygg som helst, jättehäftig! tycker också det låter som du haft en bra dag sötnos :) take care pöss!

2008-01-29 @ 23:34:11
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

va, gissa jag rätt asså, på båda? :D nu vart jag lagom mallig vill jag lova haha ;)

2008-01-30 @ 01:10:19
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Disa

Jättefina bilder :) Skitsnyggt :D Ha det bra

2008-01-30 @ 10:00:43
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Vart är det du ska börja jobba? Fina bilder!

2008-01-30 @ 12:22:31
Postat av: Julia

åh, proffsigt proffsigt! fan va alla håller på o fottar modellbilder i studio nu för tiden xD men snygga är ni! pussis!

2008-01-30 @ 20:56:49
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0