Why is it dark?

Jag kom just att tänka på en sak, är det inte sjukt att Darin kan sjunga en så meningslös fråga i en refräng som "why does it rain?" tjäna pengar på det och dessutom få fans efter sig, då borde man kunna skriva en lika meningslös rubrik i en blogg och hoppas på karriär? Men man måste antagligen sjunga ut det för att det ska fungera 8-|.
Skämt o sido, det är bara så sjukt att man kan tjäna pengar på så dåliga låtar.

Jag tror aldrig att jag varit så trött som jag var idag.  Idag kändes det som om jag var i min egna lilla värld. Jag var förkyld, trött, träningsverk i hela kroppen (efter ungefär ett 2,5 tim pass med afrikansk dans igår). Hur som hellst, det kändes verkligen som om jag inte orkade göra någonting. Visst är det irriterande med sådana dagar? Man vill göra så mycket som t.ex. träna, gå på stan, men man har helt enkelt inte orken till det.

När jag kom till Friskis&Svettis med Sofhia och Bella var medelpasset fullt redan. Det gjorde oss mycket besvikna, dock var jag aningen lättad med tanke på min trötthet och onda hals. Samtidigt som vi var där passade jag på att kolla hur många ggr som fanns kvar på mitt kort. Jag förväntade mig högst en gång kvar, men jag blev glatt överraskad när jag fick höra de magiska orden att det fanns 4 ggr kvar =D. I forts ska jag skriva upp hur många ggr jag tränat på Friskis.

Trots att det känns som en helt vanlig dag så är den inte helt vanlig. En god vän vid namn Hanna fyller 18 idag!! =D
Jag tänkte lägga in en bild på dig, men du hade ju inga bilder att skicka så det fick bli det här istället ;-)
Grattis raring!

image178

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Du måste vara med i den är tävlingen hos Songbirdie. Jättefint pris!
http://mariavuitton.blogg.se/1200502926_nnu_fler_tvlinar.html#comment

2008-01-16 @ 21:21:51
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Fani

haha ja den låten är ju alltså smått komisk, man liksom suckar, skakar på huvudet & tänker "stackars, lilla blåsta darin" xD men han har väl knappast skrivit låten själv, så vi får blejma den usla låtskrivaren istället 8) afrikans dans, vad coolt, det lät ju kul!:) håller med om att orkeslösa dagar är jobbiga, speciellt när de kommer sådär olägligt med. men du ska ju inte träna när du har ont i halsen knäppis! xD ;)
ja visst var det bra bilder, haha du ser värsta porrig ut ju maha ;D sant-sant. puss & kram raring

2008-01-29 @ 13:33:00
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0