Helt underbart


Soliga dagar med bad och god mat. Kan det bli mycket bättre? Jovisst kan det väl det, men det är ändå väldigt bra precis som det är. Det är nu man ska passa på att njuta.

Det känns helt underbart. Jag är ledig i ca 1,5 vecka. Under nästa vecka ska jag, Erik, Tess och Alex åka på roadtrip. Det ska bli riktigt kul. Under denna roadtrip ska vi bo på hotell, dra till Liseberg och Skara Sommarland och sist men inte minst ska vi kanske gå på en krogrunda. Hoppas på en krogrunda i alla fall. Det var bra länge sedan nu.
Så ikväll ska jag börja packa inför resan. Sedan tänkte jag bara mysa hemma. Har köpt en ansiktsmask som är jättebra för hyn. Så den tänkte jag använda. Kanske även ta en dusch och använda mitt nya body scrub som doftar sött och gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0