Kakan är tillbaka



Nu är min kaka tillbaka från London. Hon och jag bestämde oss för att ta ett kvällsdopp. Så iväg rullade vi med bilen och musik dunkade i våra öron. Det lät som en helt underbar resa som hon hade varit med om. 
När vi väl var framme vid gransjönäs var det solnedgång. Mycket vackert. Kakan var redan förberedd med bikini på sig o så, det var bara lilla jag som behövde byta om. Karin tog uppdraget att hålla upp handduken. Bara några meter framför oss satt ett gäng tjejer och killar och pratade och bakom oss långt borta satt ännu mer folk. Eftersom de andra satt långt borta så var det viktigast att skymma för de som satt närmast. Så då kommer Karin med denna fina kommentar "Bakifrån har ju ingen dött av"...låt oss säga att det går inte att göra något annat än att misstolka denna kommentar. Karin utbrast "Nej! ..jag menar..." sedan blev det mycket skratt.
Efter fotande på bryggan och misslyckade foton på när vi skulle vara "i luften över vattnet" så snackade vi ännu mer och drog hemmåt.


Vad härligt det är när man inte setts på länge och uppdatera allt som har hänt, det är som om man inte vet var man ska börja. Jag blev själv mycket sugen på att resa till London när man fick höra allt roligt. Dock har sedan länge funderat på en annnan resa som är mitt eget initiativ. Jag surfade i San Fransisco förra sommaren och blev som kär i denna sport. Det var en surfare som lärde mig en del av grunderna, men jag kände ändå att jag villle lära grunderna ännu bättre. Så en dag på Eber hittade jag ett vykort där det stod info om ett surfläger. Jag har funderat enda sedan dess på denna resa. Det kostar en hel del, men det är det värt. Och nu äntligen har jag bestämt mig. Jag ska till Frankrike på surfläger. Imorn ska jag boka hela kitet! Känns helt underbart.

Lilla Skutt(et)


Vi =)


Jag dansar balett eller något? XD *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0