Kronprinsessan + McDonalds = sant

Vem trodde att självaste kronprinsessan Victoria, Daniel + livvakter skulle titta förbi på mitt jobb.
Det var för ungefär en vecka sedan. Jag har inte uppdaterat på länge tyvärr. Men hur som hellst.

Denna dag stod jag i kassan och vem ser jag inte gåendes bakom min lilla kö, jo! Victoria! Jag var tvungen att titta till några ggr, men det var hon. Det första jag funderade på var vad hon gjorde på McDonalds Ingelnsta i just Norrköping, men de kanske var på väg någonstans och McDonalds snabba service kanske lockade. Daniel fick beställa maten medan Victoria satt i hörnet av restaurangen. Dessa personer förväntade jag mig aldrig se i Norrköping, om ens just på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0