Nattuggla jomenvisst!


>Nattugglan< 

Klockan är runt halv 1 snåret och jag har precis kommit hem från jobbet. Idag jobbade jag på Harrys. Det var mycket trevligt. Kul med ett extra jobb så det blir lite omväxling. Jag tog ju då en liten kaffeMcDonalds med Mli innan det var dags att jobba så nu har jag verkligen inga problem med att hålla ögonen öppna. Undrar hur det ska gå att sova sedan, men det är en annan femma.
Jag har verkligen vänt på dygnet. Ska väl ta o lägga mig snart så man lägger sig i hyffsad tid...för en gångs skull.

Idag har jag hunnit med mycket. Allt från shopping till sola, bada, städa och till och med jobba. (Mina senaste shoppingfynd tänkte jag ta med i nästa inlägg).
Trots detta har det varit en avslappnande dag. Jag, Erik, Martin och David var o badade i Ågelsjön idag. Jag och David var båda höjdrädda så vi gjorde varandra sällskap mellan de andra ville leva styva linan. Vanligtvis brukar jag vilja utmana mig själv genom att hoppa från 5-6 m höga klippor, men idag kändes det lugnt att bara slappa, sola, bada,,,skvätta ner de andra. Imorn blir det nog ännu en slappa-dag...kanske lite träning, men framförallt ska jag ladda batterierna inför helgen för då blir det jobb, jobb och jobb =).

Bild 1: Jag vågar...nej ...jo det gör jag...ehmm...nja...jo!


Bild 2: *PLASK*


Bild 3: Grabbarna posar =)



Dags att tänka på refrängen! natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0