Onsdag



Dagen började med att jag skulle till jobbet. Det var strålande väder och jag kände mest för att ligga på stranden. Men men jag är inte bitter. Efter tre timmars arbetande var vi överbemannade. De frågade om jag ville gå hem tidigare. Det ville jag ju inte. Man vill ju tjäna pengar såklart.
Efter jobbet hade jag och Erik planerat att ha myskväll på landet. Vi storshoppade in mat, vindruvor, filmer, frukost m.m.
Och mysigt blev det. Maten bestod av ris och kycklingwok. Kryddigt och gott blev det. Vi var riktigt mätta. Kändes som man kunde rulla fram. Efter middagen såg vi "you, me and dupree". Hyffsat bra film. Rolig, men lite småseg ibland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0