Roadtrip vankas!




Snart är det dags för mig, Alex, Tess och Erik att dra på en liten roadtrip. Ställena som vi har som mål är bl.a. Goaa Göteborg och Skara. Det ska bli riktigt trevligt. Liseberg ska vi självklart besöka. Denna gång vi åker dit ska jag inte sitta längst fram i Flumride iaf....förra gången lyckades jag hålla mig (hyffsat) torr under nästan hela resan TILLS självaste slutet då det blev som en basäng hos mig. Jag såg ut som om jag hade duschat bokstavligen alltså.
Inte bara min familj och markus tyckte det var kul, utan också de som stod i kö för att åka den.

Jag hoppas bara att himlen inte har ngt mer regn på väg för det har varit så tråkigt väder på senaste tiden. Jag skulle hem från Erik här om dagen. Tror ni inte att regnet bara öste ner. Efter att åkt till resecentrum med spånken blev jag strandsatt på Pressbyrån. Under tiden jag väntade innte på pressbyrån stod jag och expediten och pratade. Hon berättade att några göteborgare väntade på bussen till Kolmården. Stackars dom säger jag bara. Härligt o vara där när det är typ översvämning. Efter att ha pratat där ett tag trodde jag att regnet  skulle lägga sig, men inte, det var bara o ge sig iväg till bussen.

Hur som hellst så är det hyffsat soligt idag. Så ikväll ska jag, Erik, Tess och Alex grilla. Får se om det blir lite bad idag. Bäst att passa på kanske ;-).
Nu ska jag ut och njuta av det soliga vädret! byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0