Skönt att bara va

Ibland är det skönt att bara ta sig lite tid att vara för sig själv. Inte behöva planera utan bara dra iväg, slappa lite, men samtidigt få träning på vägen dit. Ibland är det underbara inte så långt bort som man kan tro.
Så idag cyklade jag bort till Lindö, där låg jag och solade på en brygga. Det kanske låter tråkigt att cykla ensam och göra en sådan sak, men jag brukar oftast planera alldeles för mycket och då kan det var skönt att bara va.

Senare på kvällskvisten träffade jag Mli. Vi satt vid Lois Degeer och hade en mysig picknick med mycket skratt och prat. Bröd med grillad kyckling och ost stod på våran meny och tillbehören var vindruvor, glass och chips...och Red bull. En blandad, men god meny. Mli korkade ju upp inför utgången. Själv kände jag inte för att gå ut. Är trött på krogen just nu. Var ute i tisdags så jag känner för ett större uppehåll. För att vara ärlig gillar jag privatfester och förfesterna bättre än självaste utgången.

Dagens bilder











Kommentarer
Postat av: Alexandra Edenfeldt

Håller med dig Lisa, förfesterna är de roligaste av utgångskvällarna =)

2008-07-05 @ 20:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0