What I feel what I know...



Just nu sitter jag och lyssnar på en underbart bra låt med Metallica, låten heter The unforgiven 2 som är en bättre version av The Unforgiven. Bilden jag har lagt in valde jag för att vädret utanför är så grått och dystert så jag tänkte den här somriga bilden kunde lätta upp lite.

Usch jag är förkyld och trött, men jag känner för att träna. Jag har ätit alldeles för mycket onyttigt under en lång tid. Förut när jag tränade massor hade man lyxen att kunna äta vad man ville utan att det syntes. Nu för tiden när man knappt har tid och ork till träning har man inte den lyxen längre. Det är ju inte så att jag endast tränar för att hålla mig i trim, inte då, det är väldigt härligt att träna. Jag tycker man framförallt kan rensa tankarna på ett bra sätt + att man känner sig bra speciellt när man har tränat asmycket så man har träningsverk i hela kroppen. T.ex. när man går uppför en trapp och man har så mkt träningsverk i låren så man nästan måste hjälpa till med händerna då är det ju en väldigt upplyftande tanke att man får fina former efteråt och att man antagligen är på väg att få bättre kondition. 

För att byta samtalsämne så slet jag häcken av mig på jobbet. Vi hade nämligen en tävling att man kunde vinna glas om man sålde så många +menyer som möjligt. Resultatet blev till sist att jag hade sålt 47% +menyer, vilket jag fick höra är välidigt bra.....MEN...nu kommer det stora men:et, en av tjejerna i kassorna hade slagit mig, för hon hade sålt 56% +menyer. JOBBIGT=P. Men men imorn får jag en ny chans. Det vore ju inte helt fel med rosa coca cola-glas liksom. Vissa killars reaktioner var att de tyckte det var kinky med rosa glas, men jag tycker glasen är najs.
Nu har jag flummat tillräckligt i bloggen dags att ta sig i kragen och ta en joggingtur!! Hade bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0