Enrique Iglesias



EM
Igår såg jag Spanien mot Ryssland. Jag vet inte varför jag höll på Ryssland, men jag tyckte det hade varit coolt om de vunnit. Jag menar när Sverige skulle spela mot Ryssland så var det som givet att Sverige skulle vinna. Det trodde jag och alla som jag kände, men trots det så var det ju faktiskt Ryssland som utklassade Sverige. Vårat landslag hade antagligen lagt all kraft på att vinna mot Spanien och orkade helt enkelt inte med i spelet. Det känns mycket tråkigt att Sverige inte kom längre än så. När vi såg matchen mot Spanien inne på O'learys så kändes tungt att se Spanien göra det där sista målet.

Det var något speciellt med det här EM-året. Många som jag vet inte brukar kolla på fotboll satte sig ned och såg faktiskt på matcherna. Det ska bli spännande på söndag. Vem vinner EM?
Vad tror ni??

Om ni inte visste det så kommer iaf Enrique Iglesias uppträda live med den officiella EM-låten "Can you hear me?", under denna kväll.

Kommentarer
Postat av: josse

Men hallå, klart man höll på Spanien, laget med den hetaste målisen samt klockrent snygga Villa:D hejja!

2008-06-29 @ 01:00:18
URL: http://shopoholicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0