Bli optimist och lev längre

I'm on the fields of gold
Just nu sitter jag vid datorn och tar det lugnt lyssnandes på Eva Cassidy med fields of gold. Den är hur mysig som hellst. Genom att höra låten blev jag inspirerad att lägga in lite nytagna bilder på sommarblommor.
Idag när jag läste Damernas så stod det att "optimisten har lika ofta fel som pessimisten, men hon har roligare". Det var ett väldigt intressant inslag i tidningen som förklarade att desto gladare och lyckligare man är i livet desto starkare blir vårat immunförsvar.
Man kan träna oss till att tänka mer positivt! det är något att tänka på ^^

Nu ska jag ta mig lite käk så kommer Cissi snart. Vi tänkte hyra en film. Det blir kanske 27 dresses, har hört att den är mycket bra. Dock vet jag inte om den har kommit ut på video ännu.

Ha en bra kväll alla läsare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0