Onsdag


Dagens bus:
Jag och Erik drog till Ågelsjön helt spontant, Jag hade med mig badkläder...inte Erik. När vi kom fram till sjön fick jag syn på det dinglande repet över sjön. Självklart skulle jag dit och "leka". Jag började svinga mig från en liten sten och trodde att jag inte skulle bli blöt. Denna gång trodde jag rätt. Sedan svingade sig Erik..han klarade sig från att bli blöt väldigt bra. Sedan började han svinga sig från en större sten och lyckades inte komma tillbaka till samma sten utan dinglade runt där och skrek. hahah vilken syn. Hjälpte jag honom tillbaka...svar: nej. Det var rätt underhållande. Dock ramlade han inte ner i vattnet som jag hoppades på...elak jag är va =P.
Dock hoppades han troligen på samma sak när han utmanade mig att göra samma sak. Denna gång trodde jag på att jag inte skulle bli såå blöt..jag trodde fel. Självklart hamnade jag lite för långt ut + att Erik och jag förde ett vattenkrig strax efterråt. Dock tog jag av mig till badkläder strax innan, vilket var lite fegt, men då kunde jag skvätta ner Erik desto mera.

Dagens utsikt: Efteråt klättrade vi uppför ett berg. Jag hade som vanligt asdåliga skor på mig för sådana äventyr =P. Jag tog en genväg upp på berget och ropade att jag vann. Mycket moget jag vet =D. Men det är kul att retas ibland....ofta...alltid. Men utsikten var iaf väldigt fin.

Förkyldningen: Klart blir man förkyld när man blvit blöt och suttit på ett berg, men men det får man ta. Kul hade vi.

Minigolfen:
Senare skulle jag träffa Jessica. Vi hade bestämt oss för att köra minigolf. Jag måste säga att vi var grymt (okoncentrerade). Vi gick mest runt och pratade. Det bästa var när Jessica blev trött på att försöka slå rakt och tänkte att det kanske gick att skjuta bollen mot väggen så den skulle gå sicksack. Det var en bra idé dock fungerade den inte utan bollen flög över halva minigolfen. En söt, liten pojke såg helt förskräckt ut när bollen landade bredvid honom, jösses=P. Ibland gick det asbra för oss båda konstigt nog. Vi kanske för en gångs skull koncenterade oss på bollen istället för snacket=P. men vi hade trevligt i alla fall.

 

Shoppingen:  När jag strosade på stan träffade jag på mamma lite otippat. Vi började kolla runt på stan på kläder och hittade jättesnygga saker. Jag köpte en piké och ett bälte med lite sailorlook. Det är väldigt snyggt med stilrena bälten tycker jag, speciellt med lite seglarintryck. Blev nog lite inspirerad av skärgården och av Jockes bälte som jag fick låna under tiden i skärgården.

Sex and the city: På eftermiddagen ringde Malin och frågade om jag ville hänga med syrran och tjejorna på bio. Sex and the city var filmen. Jag har följt många avsnitt, men verkligen inte alla.
Jag valde att hänga med på bio och samma kväll vid halv tio-tiden drog filmen igång. Den var verkligen jättebra! Jag tycker den hade fångat mycket. Bra handling, humor, drama, kärlek, hela köret. Linda, jag och syrran satt och fnissade massor, spec när Charlotte fick lite problem under semestern och var tvungen att springa till toan...ni som har sett den vet jag vad menar och när Samanthas hund springer in i grannhuset, det var ju bara för roligt.
Efter filmen strömmade alla tjejer ut från bion. Jag såg typ en kille under hela bion resten var tjejer. När man såg alla tjejer som strömmade ut såg jag många tårfyllda blickar. Jag kan erkänna att en och annan tår rann ner vid ett tillfälle, vad ska jag säga? ibland är man lite sentimental.


Nu tänkte jag lägga in lite bilder på dagens köp och ett tidigare köp =).

   


'






Kommentarer
Postat av: I Alone

Åhåå sailorlooken ;) Skepp å håj. Snygg var det hörru! Svårt att gissa vilken butik du var i..hmm.. kan det möjligen vara Gant? jag vet inte.

hiihh. ^^ PUSS<3

2008-06-28 @ 14:33:33
URL: http://mliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0