Med smak av hallon



Imorgon firar jag midsommar en en gång. Förra året fick jag mitt första "Glad midsommar - sms" klockan 4 på morgonen (i San Fransisco). Det är ju lite annan tid där. I San Fransisco var det ingen dans kring en midsommarstång, men tro mig jag var glad ändå ;-). Men denna gång blir det ett traditionellt midsommarfirande i vårat kära Sverige. Förutom vad det gäller Sveriges enormt dåliga insatser i fotbolls-EM, så tycker jag hyffsat bra om Sverige.

Jag känner mig mycket taggad inför helgen. Jag, syrran m.f. ska spendera midsommar i skärgården. Där ute ska vi grilla, sola och bada (om vädret tillåter) och så ska vi festa en del också. Tre stugor är till vårat förfogande. Det känns som det kommer bli riktigt mysigt. Dock vill jag inte få för stora förhoppningar. Precis som med nyår och andra högtider så brukar jag alltid hoppas lite för mycket i förväg. Bättre att ta det som det kommer istället så blir man inte besviken.

Idag har jag "midsommarshoppat", om det nu finns någonting som kallas för det?...tror inte det. Men i så fall uppfann jag ordet precis.
På stan fann jag ett blommigt linne på rean och så lyckades jag hitta en väska och ett linne på MONKI, men också ett läppglans från PRADA med smak av hallon. Jag är mycket nöjd över köpen.
Här är lite bilder på en del av köpen

 
Korgväska Lindex


Blommigt linne Bikbok                                      
 

Rosa väska MONKI


Linne MONKI

Det är väl dags att leta reda på allt som ska packas ner inför helgen. Ovanför mig hör jag regnet som smattrar mot taket, hoppas inte vi får såhär dåligt väder i helgen =/.
 Glad midsommar på er alla! pusshejs


Kommentarer
Postat av: en midsommarkrans.

VA FINA SHOPPINGFYND sötnos ^^ Själv köpte jag nagellack igår på stan, miihhi^^.

Hoppas midsommar blir finfint, UTAN regn =) Vi hörs i helgen eller nåt! Pussar loves you (L)

2008-06-20 @ 10:30:01
URL: http://mliiiii.blogg.se/
Postat av: Fani

tack så mkt! :D glad midsommar på dej med och vad trevligt det låter med skärgården, jättelängesen jag var där, men fy fan vad mysigt det är alltså, hade så jävla kul då jag var där minns jag. mkt snyggt du inskaffat med ser jag, gillade det lite oversizade linnet ifrån monki, skitsnyggt! puss & kram

2008-06-20 @ 12:46:22
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: emelie

oh no liksdan väska och nästan likadant linne hihiih va busig jag är :P och det läskigaste är ju att vi brukar komma med samma saker när vi är i en butik och kollar kläder. så inte alls surpricing to me ehehe =) ha det bäst !! puss

2008-07-14 @ 00:00:17
URL: http://mliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0