Torres!



Kvällen började med att Erik och jag tittade på filmen Next, en film med Nicolas Cage som var spännande till en början tills den ballade ur totalt och blev helkonstig. Sedan skulle han iväg och kolla på fotboll med grabbarna.

Sofhia och jag hade kommit överens om att kolla EM-Finalen tillsammans så snart därefter plingade Sofhia på min dörr. Både jag och Sofhia höll på Spanien. Trots att spanjorerna briljerade matchen rätt bra så var en ändå lite spännande med intriger som t.ex. spräckta ögonbryn och spelare som nockade varann. Fernando Torres var den spelare som Spanien antagligen tackar mest efter den här matchen eftersom han avgjorde den genom sitt snygga mål. Det såg rätt kul ut när han sköt bollen i mål och skuttade över målvakten som en trestegshoppare.
Jag var ju den som var mest intresserad av matchen, jag tror Sofhia hade ögon på ngt annat i matchen *blink blink*...

Efter att matchen var slut precis som våra BBQ-chips så blev jag och Fia sugna på att dra iväg och vara ännu mer onyttiga. Glass lät ju faktiskt väldigt gott. På bra humör satte vi oss på våra hästar...vaa nej!! cyklar...och cyklade till den fina krogen Von McDonald's. Efter beslutsångest blev det daimglass med kolaöverdrag...Slå den ni! Under denna cykeltur råkade en kamera följa med, på så sätt kan vi nu dokumentera denna fartfyllda resa, men också den fina stunden på Von McDonald's. Under tiden vi satt där på uteserveringen fick vi en känsla av att vi var utomlands. Man behöver tydligen inte åka så långt för att få en glimt av Spanien. Jag vet inte om det berodde på att vi var i Hageby eller om det var på grund av den härliga fotbollskänslan.
Skämt o sido, här har ni lite bilder. Se och njut. God natt folket!













Kommentarer
Postat av: glass är bra för magen

MYSIGT på Mcdonalds =) allways.

glassen är gudomlig, och säg någon gång man har sagt "jag ska inte ha nåt" och det slutar med att man sitter där med en glass. ALDRIG liksom :P mihihhihi

puss på min älsklingslisa <3

2008-07-01 @ 20:15:18
URL: http://mliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0