En dag på jobbet

image321
Fika-rummet på jobbet, *påsk-känsla*

Idag jobbade jag på Lindahls. Vanligtvis är Mc.Donalds min arbetsplats, men igår ringde Lindahls och ville att jag skulle jobba. Det var jättekul med alla festligheter igår, men så kommer ju en "dagen efter" också och då är det inte lika kul att gå upp tidigt på morgonen för att sedan jobba. Men efter en kopp kaffe och några glas vatten var energin på topp.
Det var jättekul att jobba på Lindahs igen. Det var ju trots allt några månader sedan sist. Många var trevliga och tackade för fikan. Jag var på extra bra humör idag och hälsade därför många Glad Påsk för att göra deras visit extra trevlig. När jag fick rast var det jätteskönt att vila benen. Jag käkade Kärleksmums, en macka och drack ananas-juice, Mums säger jag bara^^.
Det gick jättebra att jobba idag. Det kändes även bra när jag fick beröm. Jag vet inte om det var vårkänslor i luften, men alla var extra trevliga idag. Även på Lindahls var kärleken i blom. Här och där satt det par som pussade på varann och njöt av fikan. Måste säga att man blev lite smått avundsjuk ;-)
Dagen var lyckad måste jag säga. Några hundralappar hit och dit skadar aldrig liksom ^^.
Nu ska jag ta det lugnt och vila ut mig. Påsk-kramar på er alla!

image322
Lindahls stora påskägg. Nej då jag blev inte alls sugen på godis ^^

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på blogg-design? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-03-22 @ 17:02:19
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Fani

inte det lättaste att jobba bakis direkt, men duktig du var som gjorde det ändå! verkar som du lyckats skaffa dej två toppen-jobb föresten :) (y) låter som du hade en riktigt trevlig dag igår då ;)
puss gumman!

2008-03-23 @ 13:51:06
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: pannkakan

mihi hörru, jobbarnarkomanen, sluta jobba :P pussar från pannkakan (typ den i Shrek-filmen)

2008-03-24 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0