FEST

ME
image318

Denna kväll var det fest och vad vare mer jo fest hos min kära Jessica. Är själv supernöjd med outfiten. Handlade på MQ idag där jag hittade detta färgglada linne som är perfekt nu under våren och början på sommaren. Kvällen började med att det var problem med skjuts hem, men till slut löste det sig. Jag trodde inte jag kunde komma, med tanke på att det var problem med skjuts dit och hem, men sedan löste det sig. Jag skickade iväg ett busigt sms där jag skrev "påskharen är på väg..." dock hade Jonsson redan skvallrat till Jessica om att jag skulle komma så det blev tyvärr ingen överaskning.
Under kvällen gjordes en massa goda drinkar. Jonsson, Mathias och Mli lekte bartender hela kvällen. Det
serverades söta drinkar, bl.a. rosa pantern.
image319
Under kvällen ville jag testa mina kunskaper i feministist självförsvar och Jonsson blev mitt offer =P.
Det ledde till mycket skratt och olika grepp. Roligast var det när han skulle hålla fast mig och jag skulle försöka fälla honom. Med lite slit fungerade "steget". Senare var det dags att köra Singstar, de som känner mig vet hur mycket jag gillar singstar. Det klingade vackert, speciellt när Henke gick lös på micken och tog i, hehe =P alkohol och mickar går helt enkelt inte ihop. Låtarna jag sjöng var Poisen, The final countdown och sist men inte minst den larviga låten Money for nothing ^^. Känner mig lite småhes. Kan bero på att vi tog i mycket vissa ggr.

Kvällens...

Kvällens höjdare: Jonssons grepp som fick både mig och Mli att ramla
Kvällens drink: Rosa Pantern
Kvällens singstars: Jag, Mli och Fia som gick lös på mickarna
Kvällens huvudbonader: Plommonstop och "pimp-hatten"
Kvällens outfit: Rosa mönstrat linne, svarta tights och svarta shorts
Kvällens paparazzi: Jag och My
Kvällens avslutning: När jag kom hem fotade jag lite och drog igång musik
Kvällens nyktraste person: Mathias som skulle köra bil
Kvällens citat: "In i dimman liksom", "vinka till pappan", "sockor?", "du trivs alltid bra i mitt sällskap", "kommer du ihåg toan", "du ligger efter", "du ser het ut", "Vi kör boxning mli", "där har du en punkt",

Kommentarer
Postat av: Fani

linnet var verkligen jättefint, passar dej perfekt ;) brukar faktiskt aldrig titta in på MQ, känns så jäkla dyrt, är mer för gina alltså hehe 8) vad gott med söta drinkar, inte fy skam inte. kul med singstar fasen, poison med alice cooper? fucking love that song! hehe. låter som ni hade en skitrevlig & skojig kväll iaf. ska ut nästa helg, hoppas vi ses då! puss (L)

2008-03-22 @ 20:49:21
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: jag var visst inne i dimman i fredags

jag: -vem vinkar du åt? sofhia: -pappan! jag: -vilken pappa?? hihihihi va sött att du tog med det citatet ^^

henke: -följer du med in i dimman ikväll? jag: -aarå!

2008-03-24 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0