HAPPY DAY

Dagen började med att Lisa skyndade sig till bussen som vanligt. Innan bussen gick inne i stan passade jag på att testa en jacka på EGO som de hade beställt i min storlek. Dock hade de sagt att om jag inte ville ha den vare lugnt och när jag väl hade på mig jackan så var den inte alls som jag föreställt mig. Samtidigt kom jag att tänka på en jacka som jag hade sett på MQ här om veckan. 

Jag hade inte ens testat jackan, men direkt när jag såg den såg jag att den var min stil. Dock kostade den för sitt utseende, men samtidigt är det bättre att köpa en jacka som man lär använda fler år än ett och att den kostar lite mer än att slösa pengar på ett plagg som tappar sin "glans" efter bara något år.
Men jag hade inte tid att testa den, det var dags att dra sig till Mc.donalds. Väl på Mc.donalds fick jag förflytta mig hela tiden. Först i matsal, sedan kassan, därefter till pommen, sedan till DT:n och sedan till pommen, kassan och sådär var det hela tiden=P.

 Kände mig som en jojjo som hoppade fram och tillbaka. Dock  var det rätt kul, tiden gick snabbt. Andreas som bad mig att byta då och då fick nog lite dåligt samvete eftersom han la in kommentarer som "ledsen att jag kör med dig" Men för mig var det liksom lugnt. Det var bara kul. Jag hann då aldrig bli uttråkad ^^.
 
Efter jobbet var det dags att förbereda med projektet inför modevisningen. Niko skulle testa kläder och allt verkade sitta som gjutet. När vi provat klart var det dags att testa jackan som jag väntat på. Den satt jättebra och det blev ett självklart val att köpa jackan. Efteråt drog jag hem och var duktig genom att plugga inför ett prov efter lovet. Sedan käkade jag pappas hemmagjorda soppa med varma mackor, Mums =D.

Kvällen avslutades sedan med Bio med min Mli =D. Det var jättemys. Vi köpte en stor meny med stor popcorn och dricka. Sedan såg vi Vantage Point. Filmen var så spännande så det kändes som om man var med i filmen. Jag vill bara upplysa om att om ngn av er som läser det här går på bio med mig så lär ni märka när jag tycker en film är spännande. Jag brukar nämligen äta större mängder popcorn =P

Det bästa var biljakten. Jag satt nästan som man brukar göra när man spelar tv-spel. Ni vet när man ska svänga bilen i tv-spelet och man själv lutar sig åt sidan som om bilen svänger bättre då. Så höll jag på lite under biljakten, haha =D roligt när man kommer på sig själv sådär.
Efter filmen var det rena rama popcorn-kriget under mina fötter. Det låg popcorn överallt. Var jag än satte fötterna knastrade popcorn. Jag tror det blir godis nästa gång^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0