My Cool

image328
Hallo!

...*gäspar*, ännu en dag har jag jobbat på Mc.donalds. Denna dag var det 8-timmars pass. Efter 4 timmars jobbande + rast kändes det som om dagen började om när jag ställde mig i kassan för att jobba 3 timmar till =P. Men som tur var, var de flesta kunderna trevliga och höll mig på gott humor, så gott det kan bli iaf efter 4 timmars arbetspass.
Snackade nyss med min Sofhia på telefonen. Haha vi har nog några av de mest flummiga samtal på telefon. Allt kan misstolkas och ha kul åt. Det blir mycket skratt om knasiga saker. Idag lyckades jag t.ex. göra en dubbel-gäspning. Fråga mig inte om hur det låter, men det betyder iaf att jag är mkt trött =P.

Idag insåg jag att jag måste dra ner på mina inköp av kläder. När man väl jobbar börjar man tänka "tid är pengar". För att ha mer pengar måste jobba mer. Slösar jag pengar måste jag jobba mer och det vill jag inte just nu. Det var lättare när jag endast levde på studiebidraget. Eller vadå lättare? jag levde mer pank och slösade, men skillnaden var att jag inte jobbade för de pengarna. Men nu ska det ske förändringar. Det enda klädesplagget jag trånar efter just nu är en jättesnygg vårjacka från EGO, VILL HA! Den är lång, exakt min stil och jättecool.
Är det värt 1200 för en vårjacka?

Annars vill jag faktiskt inte ha ngt spec. Skulle behöva köpa strumpor, men det lägger jag aldrig ut pengar på^^. Lånar av mamma istället tihi(A).
Nee, jag ska nog göra mig i ordning snart. Läsa lite och sova. Sov gott vakna torrt!

Har lagt in lite svart-vita EGO-bilder, kommentera gärna mahah^^
image331


image327


image332

Kommentarer
Postat av: Fani

mamma mia, vilka schnygga bilder! de på dej och emelie (brevid varandra där) har jag ju sett förut, men inte de här andra, gud vad fina de var på dej, verkligen! så duktig du är som jobbar och står i, på lovet och allt, det är beundransvärt vill jag lova, hehe ;) haha en dubbelgäspning låter komiskt, kan tänka mej dej *fniss* xD om du verkligen gillar jackan tycker jag du ska slå till, en snygg jacka är faktiskt rätt viktigt ju, behöver jag också! haha eller hur, strumpor känns ju så onödigt, även fast det inte är det, de försvinner ju jämt så man måste köpa nya, men det är inte direkt det roligaste att lägga pengar på håller jag med om. puss raring!

2008-03-25 @ 02:31:13
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Lisa

så sant :) jag minns inte mycket av min heller ! det är jättebra på klinga, har iofs bara jobbat på rondellen o ingensta annars, det är rätt så lika faktiskt. skulle inte tacka ja direkt över o jobba på filmstan eller hageby, iaf tror inte att jag skulle trivas i kassan där. men det är ju verkligen dom man jobbar ihop med som gör det så himla kul, annars är det väl inte så mcyket o hänga i julgran. jag har typ fått en nytändning nu, efter ha slitit i lindvallen i 3 månader känns klinga som semester ! :)

2008-03-25 @ 09:36:40
URL: http://lajja.blogg.se
Postat av: Emelie

Oj sötnos då! Fina bilder :)

2008-03-27 @ 00:14:43
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0