Reaching for the sun

image307

Igår var det en vacker vårdag, då sprang jag runt och fotade natur. Haha okej "sprang" är en överdrift. Jag snarare gick på promenad och fångade objekt på bild som jag tyckte var fina. Jag har blivit en riktig fotonörd, men det är något jag trivs med=).
Under denna mysiga vårpromenad lyckades jag samla tankarna mycket. Det var helt underbart att gå runt i solskenet och inte ha något bestämt mål utan bara gå mot vad man kände för.


Jag är verkligen glad att jag tog vara på den soliga dagen för IDAG...haha, man kan ju tro att vintern börjar om igen. Snart är det jul igen. Nej, men skämt och sido. Det kan ju faktiskt komma snö under våren. Jag trodde eller snarare hoppades på att snö det skulle man få vänta på till nästa vinter, men icke. Tro inte att jag är emot snö eller så. Jag älskar snö när det gäller att åka skidor, pulka, ha snöbollskrig eller göra ngt barnsligt kul som t.ex. att göra snöänglar. Det jag är emot är det här slasket som resultatet blir. Men vad gör man liksom?
Det är ju inte direkt så att jag kan styra över naturens lagar ^^.

image306

image310





image308

Kommentarer
Postat av: jultomten

*gäsp* va*?! hoe hoe finns det några snälla barn? nu är det jul igen? äh dra mig baklänges i mitt skägg! jag såå inte vill dra på mig den där skabbiga röda dräkten igen, hjärtat. vi ses en annan dag istället!

2008-03-17 @ 18:33:36
Postat av: Julia

wow vilka kort! vårigt :D önskar man fick se mer av sånt och mindre snö och slask, usch. vi ska förmodligen partaja lite här inte nu på fredag men nästa och då är du så välkommen så ;D puss på dej!

2008-03-18 @ 12:55:24
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0