Saknar...

 ...San Diego, Kalifornien, USA. Det var så härligt där. Människorna var så öppna, glada och trevliga.
Jag tycker om den amerikanska kulturen.
Det vore helt underbart att få resa till USA och att få surfa och sedan ta en picknick efterråt precis som vi gjorde senast.
Förhoppningsvis lyckas jag spara ihop tillräckligt med pengar efter att ha jobbat en hel del så jag kan resa dit eller Nya Zeeland.


Jag saknar:

  • Hotellet
  • Surfingen
  • Affärerna, Victoria Secret, Guess m.f.
  • Semestern
  • Poolen
  • Jacuzzin
  • Stränderna
  • Hollywood
  • Brännan
  • Hollywood
  • Sist, men inte minst Starbucks

Hotellet!
image293

Surfing 4 life!
image294

Starbucks babe!
image296

Universal Studios!
image297



Cya later!


Kommentarer
Postat av: typ maida

ååhh min drömresa nummer ett :D

2008-03-09 @ 16:29:51
URL: http://sosodef.blogg.se
Postat av: Fani

jasså det var ingen annan än du som skötte mejken alltså? måste säga att jag är mkt imponerad 8) haha, ne men det var riktigt coolt sminkat, duktig du är då :) åh så roligt att ha foto-grejer hemma, wish i had that two. jag bara springer runt överallt här hemma med min halv-bra digitalkamera & fotar det jag finner intressant, maha. jasså, det var en klänning? det kunde man inte tro faktiskt, but it looks good though. du är ju lagom häftig som varit i san diego, kalifornien & USA, snacka om upplevelse liksom! verkar grymt som fan, skulle allt bra gärna villja resa dit alltså. det & kina är nog önske resemålen :) puss darling(L)

2008-03-11 @ 03:41:34
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Fani

jag kan lova dej att greys anatomy äger, helt sinnesjukt bra, den serien har allt helt enkelt, enligt mej hehe :) haha nä, marissa sög ju kuk fan, tyckte hon var värdelös. hon lät som hon hade en banan i halsen hela tiden och dessutom såg hon alltid så ynklig, efterbliven och skraj ut på samma gång. gillar misha barton dock, tycker hon har cool stil och är jättesöt, men i OC tycker jag hon var rätt lame. gossip girl tycker jag är lite överskattat om jag ska va ärlig, det är okej tycker jag men inte mer än så. heta killar i serien finns det ju dock, maha, och det är ju alltid ett plus ;)(Y) men det händer ju mkt & sånt med i ett rätt snabbt tempo och det är ju också bra. visste inte att det var samma som gjort OC, coolt! :O väldigt annorlunda från varandra, men samtidigt inte. puss(L)

2008-03-11 @ 03:45:43
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Julia

yes jag hör av mej när det är inflyttningspartaj på g! ;) inte haft nåt sånt på riktigt än ju bara mindre förfester. jag vill oxå åka dit, till USA! verkar så himla underbart, typ som att leva i en film :D surfa måste jag oxå prova mej på! ser ju så coolt ut om inte annat ;) puss sötnos!

2008-03-11 @ 14:54:06
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: AV MIG

GE MIG gitarren :P

2008-03-12 @ 09:08:21
URL: http://tuss.tuss.tuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0